Generelt problem:




Vil du gi meg beskjed når bestillingen min er sendt?

JA! vi vil begynne å behandle bestillingen, vanligvis innen 3-5 virkedager

For eksempel, en bestilling på fredag, den raskeste vil bli behandlet og sendt på tirsdag, hvis ordreinnhentingstiden forlenges (forsinkelse i betalingsbehandling), vil den siste bestillingen bli sendt på torsdag, oppdatere bestillingen og merke som sendt fredag ​​morgen , men leveringstiden kontrolleres vanligvis før i 16 virkedager med mindre DHL-poststreik eller noen forsinkelser forårsaket av andre årsaker

Du vil bli gitt en sporings-ID av kureren som brukes. Du kan bli sendt direkte på e-post fra kureren med informasjon om leveringen din.

Har du faktisk produktet på lager? Hvor nøyaktig er aksjeinformasjonen til nettstedet ditt?

Vår nettside har en sanntidsdatakobling til vårt ordrebehandlingssystem, så lagerdata er alltid 100 % oppdatert. Hvis nettsiden vår sier at vi har 30 på lager, er det så mange vi har!

Er produktet nytt?
Ja
Vi selger kun helt nye produkter.

Hvor lang tid tar det før bestillingen blir levert og hvor lang tid tar det før bestillingen kommer til Danmark?

Siden våre varehus er lokalisert i Singapore og Tyskland, sendes noen bestillinger direkte fra det tyske lageret, hvis SKU-lageret sendes fra Singapore-lageret, vil det ta en uke å ankomme Tyskland (kalkulert etter ordreutsendelse fra varelageret) , og deretter overført til Danmark og Sverige, vil det ta 5-7 dager, så vi anbefaler leveringstiden er 13-18 virkedager (Inkluder alle transitttider)

Hvorfor er bestillingen fortsatt ikke levert etter estimert tid?

Noen ganger vil det bli en forlengelse på 2-4 dager, vanligvis vil du se oppdateringen igjen etter 2-4 dager

 

Er det trygt å bestille på nett?

JA! Alle kjøp på nettsiden vår er garantert maksimal sikkerhet!Når du bestiller på nett, krypteres bankopplysningene dine og sendes til vår server ved hjelp av SSL (Secure Socket Layer) protokollen. Denne betalingsprotokollen er standard og kjent for å overføre data sikkert over Internett. De blir aldri lagret.

Hvor mye koster leveringen?

Gratis levering.

Må jeg betale for toll?

prisen på nettsiden vår vil være den endelige prisen for deg. Ingen ekstra moms eller toll vil kreves for levering av våre transportører.

Hvordan får du garanti?

 


Varen er defekt

Vår OEM-versjonsgaranti på harddisken er i henhold til produktbeskrivelsen, vanligvis 3 år eller 5 år, hvis Seagate-testen har en feilkode, sender vi direkte en splitter ny harddisk, samme modell, så før du kan få garanti, må du gå gjennom Seagate- harddisktesten, og sende skjermbildet av rapporten (som kan vise produktets SN) til vår e-post sales@hddprice.no

Vennligst kontakt oss før du sender oss en defekt Seagate-testkode og SN-nummer, slik at vi kan autorisere returen og utstede deg et RMA-nummer (Return Material Authorization).
Hvis en bestilling som allerede er sendt ikke kan aksepteres for kansellering og umiddelbar refusjon, må kunden returnere produktet intakt, uåpnet og uskadet, og vi begynner å behandle refusjonen etter inspeksjon,Årsaken er at produktet ikke lenger er nødvendig eller at kjøpet er feil , vil vi belaste et gebyr på 5 % av ordrebeløpet, som er bankrefusjonsbehandlingsgebyret, for eksempel er ordreprisen 100, og du vil til slutt motta beløpet på 95

 

Refusjoner
Vi vil varsle deg når vi har mottatt og inspisert returen din, og gi deg beskjed om refusjonen ble godkjent eller ikke. Hvis godkjent, vil du bli refundert automatisk på den opprinnelige betalingsmåten din innen 14 virkedager. Husk at det kan ta litt tid før banken eller kredittkortselskapet også behandler og posterer refusjonen.
Hvis det har gått mer enn 19 virkedager siden vi godkjente returen din, vennligst kontakt oss på sales@hddprice.no





Forespørselen kunne ikke utføres på grunn av en I/O-enhetsfeil.

En I/O-enhetsfeil på datamaskinen oppstår når en stasjon er utilgjengelig. Så når du prøver å åpne en stasjon, vil du se feilmeldingen - forespørselen kunne ikke utføres. I/O-feil forårsaker panikk fordi noen ganger filene dine kan slettes. Og ofte er det ingen gjennomførbar måte å gjenopprette dem. Men artikkelen vår vil hjelpe deg med å lette den panikken. Vi viser deg måter å fikse I/O-enhetsfeil på eksterne harddisker og på interne disker.

De vanligste feilmeldingene for I/O-enheter er:

      "Spørringen kunne ikke utføres på grunn av en I/O-enhetsfeil."
      "Bare en del av et leseprosessminne eller skriveprosessminne
      forespørselen ble fullført."

 
Primære årsaker som forårsaker harddisk I/U-enhetsfeil

      Utdaterte drivere
      Harddisken er inkompatibel med OS-plattformen
      Defekt CD/DVD-brenner og USB-port
      Koble fra USB- eller e SATA-kabelen
      Fysisk skadet harddisk
      Konflikt med stasjonsbokstaver under initialisering av enheten
      Ødelagt tilkoblingsport

      Start datamaskinen/den bærbare datamaskinen på nytt.
      Prøv å få tilgang til stasjonen/enheten igjen.
      Hvis problemet forblir det samme, prøv å få tilgang til enheten/stasjonsdataene på en annen datamaskin/bærbar datamaskin for å bekrefte at stasjonen eller enheten ikke er skadet.
      Enhetens inn-/utgangsfeil er fikset og du får ikke lenger feilmeldingen, du er ferdig. Hvis problemet vedvarer, fortsett med følgende løsninger.
      Løsning 1: Sjekk alle kabler

      Den enkleste løsningen på problemene dine er å sjekke ledningene. De fleste I/O-enhetsfeil oppstår på grunn av kabling. Kablene har en tendens til å bli løse og ledningene kan svekkes. Kontroller først at alle ledninger er riktig koblet til huben og datamaskinportene. Sjekk om det er et problem med datamaskinens port ved å koble stasjonen til en annen datamaskin. Hvis denne løsningen løser problemene, er du ferdig. Hvis dette ikke løste problemet, prøv neste løsning.
      Løsning 2: Oppdater eller installer driverne på nytt

      Noen ganger kan en utdatert driver også forårsake en I/O-enhetsfeil. Denne feilen kan fikses ved å oppdatere eller installere en ny driver på nytt. Du må sjekke om driverne er oppdaterte og kompatible med plateoverføringen.
      Løsning 3: Sjekk alle ledninger

      Den nest enkleste måten å løse I/O-feil på en ekstern stasjon på er trådovertalelse. Elektrisiteten i ett sett med ledninger har en tendens til å lekke inn i et annet sett med ledninger. Dette kan forstyrre tilkoblingen når du utfører input-output-operasjoner. For å løse dette problemet, koble fra alle tilleggsenhetene unntatt den eksterne harddisken på datamaskinen og nødvendig tilbehør tilkoblet. Du kan unngå dette problemet permanent ved å erstatte gjeldende ledninger med bedre kabler. Du kan også koble den eksterne stasjonen til et annet system for å sjekke om kabelen er defekt eller om det er et problem med den eksterne stasjonen.
      Løsning 4: Endre stasjonsoverføringsmodus i IDE-kanalegenskaper

      OS kan ikke overføre data fra stasjon til datamaskin hvis overføringsmodusen er feil. Du kan endre overføringsmodus ved å følge trinnene.
          Trykk (Windows + X) begge tastene samtidig og velg enhetsbehandling fra menylisten
          Utvid IDE ATA/ATAPI-kontrollere. Et undersett vil åpne som viser de forskjellige IDE ATA/ATAPI-kanalene.
          Høyreklikk kanalen der den aktuelle stasjonen er tilkoblet, og klikk deretter Egenskaper. Vanligvis er denne kanalen den sekundære IDE-kanalen.
          Gå til kategorien Advanced Settings og velg PIO Only i Transfer Mode-boksen for enheten som representerer den aktuelle stasjonen. Vanligvis er denne enheten 0. Klikk deretter ok og avslutt alle vinduer.
          Test stasjonen og sjekk om feilmeldingen er fjernet.

      Advarsel: Ikke endre den primære IDE-kanalen, enhet 0. Endring av denne overføringsmodusinnstillingen kan føre til at datamaskinen fungerer feil eller ikke i det hele tatt.
      Løsning 5: Sjekk og reparer enheten i ledeteksten
          Trykk (Windows + X) begge tastene samtidig og velg Ledetekst (Admin) fra menylisten
          Klikk Ja for å la operativsystemet starte ledeteksten som administrator.
          I ledetekstvinduet skriver du chkdsk G: /f /r /x. Her er G stasjonsbokstaven; du kan erstatte den med stasjonsbokstaven din.

      Dette alternativet vil sjekke og reparere diskfeil på den eksterne og interne harddisken/USB-stasjonen/SD-kortet for å fikse I/O-enhetsfeil. Og da vil du ikke lenger se meldingen "Spørringen kunne ikke utføres på grunn av en I/O-enhetsfeil".
      Løsning 6: Prøv å renstarte datamaskinen på nytt

      Når du prøver denne metoden, sørg for at du ikke deaktiverer avanserte oppstartsalternativer. Hvordan fikse I/O-enhetsfeil på en ekstern harddisk ved å rense oppstart.
          Skriv "MSConfig" i søkefeltet og trykk Enter. Dette vil åpne systemkonfigurasjonsappen.
          I d














 

 

 

v